دانستنیهای پزشکی

دانستنیهای پزشکی

اخبار،مقالات و دانستنی های پزشکی
دانستنیهای پزشکی

دانستنیهای پزشکی

اخبار،مقالات و دانستنی های پزشکی

ژل رووفیل چیست؟

ژل رووفیل چیست؟

فیلرهای رووفیل محصول کره جنوبی هستند. این فیلرها از پیوند هیالورونیک اسید با پپتید تولید می‌شوند. استفاده از فناوری دوفازی و پیوندهای پپتیدی موجب افزایش پایداری و ماندگاری این نوع فیلر نسبت به سایر ژل‌های تزریق شده است. همچنین تزریق آن برای پزشک متخصص بسیار آسان شده، نرمی و لطافت هنگام تزریق و افزایش خاصیت الاستیسیته از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد ژل رووفیل است.

پپتید ماده‌ای بی‌خطر است که همراه با غلظت بالا هیالورونیک اسید، موجب افزایش قابل توجه کیفیت ژل رووفیل شده است. در این ژل، پیوندهای پپتیدی جایگزین استر شده‌اند. از این رو شرکت سازنده ادعا می‌کند ماندگاری نسل جدید فیلرهای تزریقی را افزایش داده است؛ به طوری که ژل رووفیل حداقل ۱۰ ماه ماندگاری دارد. ترکیباتی که هیالورونید از درون زا را مهار می‌کنند موجب افزایش حداکثری ماندگاری این ژل می‌شوند.

ژل REVOFIL از تحلیل کلاژن و هیالورونیک اسید پوست جلوگیری می‌کند و خاصیت ارتجاعی پوست را حفظ می‌کند. این ژل نسبت به سایر ژل‌های تزریقی، حالت ارتجاعی بیشتری به پوست می‌دهد و برای جوانسازی پوست بسیار مفید است. این ژل میزان تولید هیالورونیک اسید را در پوست افزایش می‌دهد و نقاومت بالایی در برابر آنزیم دارد. به همین دلیل به مدت طولانی در بافت باقی می‌ماند.

فیلر رووفیل از پیشرفته‌ترین محصولات در حوزه زیبایی است و از آن برای رفع علائم پیری پوست، حجم‌دهی به صورت و تغییر در حالت چهره استفاده می‌شود.

فواید ژل رووفیل (REVOFIL)

  • قابلیت سفت کنندگی بالا

این ژل به گونه‌ای تزریق می‌شود که هیچ گونه آثاری از محل تزریق باقی نمی‌ماند. از بهترین ویژگی‌های آن می‌توان به خاصیت سفت کنندگی فوق‌العاده پوست اشاره کرد. ژل Revofil پوست‌های افتاده را سفت و انعطاف‌پذیر می‌کند. همچنین موجب جوانسازی پوست به صورت طبیعی می‌شود.

  • ایمنی بالا

تولید این ژل با بهترین تجهیزات در محیطی کاملا بهداشتی و با بهترین مواد اولیه از لحاظ کیفیت، انجام شده است. این روش درمانی غیرتهاجمی است و از ایمن‌ترین روش‌های جوانسازی شناخته شده است.

  • اثربخشی سریع

نتایج تزریق فیلر رووفیل به سرعت قابل مشاهده است. این روش درمانی دوره ریکاوری خیلی کوتاهی دارد و فرد پس از گذشت چند روز تغییرات محسوسی را روی پوست مشاهده می‌کند.

  • محافظت از پوست

این ژل از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب و استرس اکسیداتیو محافظت می‌کند و آنتی‌اکسیدان‌های قوی در ترکیبات آن وجود دارند.


منبع: https://cutt.ly/PAUG0eG

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد